top of page

Elseve - L'Oreal Paris

Hei,


De cateva zile tot incerc sa scriu acest articol, dar nu am reusit pana acum.

Azi am avut putin timp liber si inspiratie si am zis ca "trebuie sa-l scriu!".


Majoritatea dintre noi avem o problema cu podoaba capilara, cu gasirea unui sampon potrivit. De cateva luni, dupa multe incercari si esecuri, am descoperit cel mai potrivit produs pentru parul meu.


Elseve de la L'Oreal Paris, gama galbena cu 6 uleiuri de flori pretisoase este preferatul meu si ti-l recomand daca ai parul normal spre uscat, uscat, foarte uscat si deshidratat, fara stralucire.


O data cu aceasta gama minunata parul meu parca a reinviat. Este mult mai matasos, catifelat, stralucitor, hidratat si ce imi place e ca dupa luni bune de utilizare, inca isi face efectul.


Pe langa aceste efecte superbe, inca de la prima utilizare, mai are si un miros atat de placut de te ameteste instant. O combinatie intre "frezie, coacaze, mango, nectarine, scortisoara sau lemn de cedru." Pur si simplu pe mine m-a ametit mireasma lui si m-am indragostit lulea.


Mai jos o sa prezint fiecare produs pe care l-am folosit mai putin unul pe care nu reusesc sa-l cumpar. De fiecare data cand ma duc nu-l mai gasesc. Asta inseamna ca e super bun nu? :))


1. Samponul contine fibre, care hranesc, repara si protejeaza parul. O sa vezi efectul imediat dupa prima clatire.

2. Balsamul la randul lui contine si el fibre bineinteles, doar ca acestea sunt activate in timpul clatirii, descurcand parul si lasandu-l moale si catifelat.

3. Noua crema pentru o hranire foarte intensa, este absorbita instant fara a ingreuna parul (n-am crezut asta, dar m-am convins) si nu necesita clatire. Iti protejeaza parul si il lasa matasos cu un miros imbietor si de lunga durata.

Un mic sfat pentru utilizarea cremei:

Pe ea scrie sa pui in palma crema de marimea unei nuci, dar depinde de cat de lung si des este parul tau. Prima data am urmat instructiunile si parul meu (mediu) a devenit gras ca si cum nu m-am clatit bine. A doua oara am pus din ochi cat am considerat si totul a fost bine.


Tu ce culoare esti? Clik aici pentru a afla ce culoare ti se potriveste!:)


Pupici



42 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page