top of page

Nou de la Garnier

Hei,


Cred ca am prins o pasiune pentru mastile faciale, de fapt pentru tot ce tine de intretinerea tenului mai bine zis. In acest articol o sa vorbesc despre Skin Activ de la Garnier, o noua gama de masti aparuta si la noi de curand.

Nu o sa zic despre niciuna ca face minuni si ca este nemaipomenita, dar cred ca stii si tu ca unele sunt chiar foarte bune si efectul este unul imediat. Ok. Sa revenim la ce voiam sa iti zic.



Le-am descoperit la inceputul anului si am fost tare curioasa sa vad ce efect au mai ales ca le-am folosit si pe cele de la Skin Natural - Moisture tot de la Garnier.


Sunt 5 variante Skin Active:

1. Aqua Mask

2. Volcano Mask

3. Honey Mask

4. Juicy peel Mask

5. Matcha + Kaolin Mask


Aqua Mask este pentru tenul deshidratat. Rodia si glicerina iti rehidrateaza tenul, iar efectul pe care il lasa este unul al tenului fin si moale. La inceput am simtit o mica usturime pe ten timp de cateva secunde. Ma gandesc ca doar isi facea efectul.


Nu degeaba i se spune Volcano Mask, datorita combinatiei dintre roca vulcanica si argila tenul tau o sa se incalzeasca inca din prima secunda cand aplici un strop de masca, dar este o senzatie suportabila. Minimizarea porilor este efectul ei imediat, insa iti lasa tenul curat si plin de prospetime.


Pot spune ca Honey Mask este preferata mea pentru ca este destinata tenului uscat, iar amestecul dintre miere si ceramide iti hraneste si catifeleaza tenul. Efectul este unul imediat si foarte placut, lasandu-ti tenul fin ca pielea unui bebelus <3.

"Ceramidele sunt folosite in produsele cosmetice pentru ingrijirea pielii cu scopul de a inlocui lipidele naturale de la nivelul pielii, care se pierd din cauza expunerii la factorii de mediu agresivi, dar si din cauza procesului natural de imbatranire. Ceramidele redau hidratarea pielii, fortifica bariera naturala a acesteia si o protejeaza de elementele din exterior." Afla mai multe!


Juicy Peel Mask este ultima masca incercata de mine, ea fiind o masca iluminatoare pentru tenul tern cu imperfectiuni. Nu prea am imperfectiuni, dar fiind iluminatoare am zis sa o incerc. Amestecul de lamaie cu acidul glicolic iti lasa tenul fin si iluminat.

Acidul glicolic este de fapt, un acid de fructe si este folosit de ani buni in tratamentul anti-imbatranire si in cel al tenului acneic. Acidul glicolic are actiune asemanatoare cu a acidului citric, extras din fructele exotice.


Tu le-ai incercat? Cum ti s-au parut? :)





22 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page