top of page

My everyday makeup ROUTINE

Hei, in articolul de astazi m-am gandit sa scriu despre produsele pe care le folosesc zilnic in realizarea machiajului de zi cu zi. Prefer un machiaj cat mai natural si delicat.

Pentru realizarea machiajului ai nevoie in primul rand de un buretel sau o pensula pentru aplicarea fondului de ten. Eu folosesc buretelul de la Oriflame si sunt foarte multumita de el.


4 motive pentru care sa-l incerci si tu:

  • Intinde foarte bine fondul de ten;

  • Usor folosibil;

  • Se curata super usor;

  • Nu are miros.

Inainte de aplicarea lui trebuie sa folosim o baza de machiaj sau o crema. Eu am renuntat la baza si acum folosesc o simpla crema hidratanta, dar rezultatul este acelasi - machiajul rezista.


1. Chiar daca am un ten normal spre uscat, fondul de ten de la Revlon Colorstay pentru ten mixt/gras nu imi face deloc probleme si se potriveste perfect cu tenul meu. Este un fond de ten cu acoperire medie spre mare, rezistent (pana la 10 ore) si care iti lasa un aspect putin mat. Pretul lui variaza intre 30,00 lei in mediul online si 70,00 lei in magazine.



2. Corectorul Instant Anti Age Eraser Eye de la Maybelline (anticearcan), il folosesc pentru ca nu incarca zona ochilor, se aplica usor si are o acoperire medie.



3. Dupa aplicarea fondului de ten si a corectorului, pentru fixarea lor, folosesc pudra de la Bourjois - Healthy Balance. Nu o folosesc de mult timp, dar pot spune ca momentan sunt multumita de ea. Are o textura fina, usor aplicabila, iti lasa tenul matifiat, nu incarca tenul si are un miros placut ca de primavara.



4. Pentru contur si iluminare folosesc Bahama Mama si Mary-Lou Manizer de la The Balm. Amandoua le-am achizitionat de pe marionnaud.ro.



Bahama Mama este o pudra bronzanta care se poate folosi pentru contur. Imi place pentru ca este rezistenta, nu se intinde deloc si in ciuda culorii pe care o are se aplica fara nici un fel de problema.



Mary-Lou Manizer pot spune ca a devenit iluminatorul meu preferat. Acele particule de sclipici sunt foarte finute si dau aspectul unui ten delicat, iar culoarea este perfecta fara tente de roz, portocaliu, galben etc...



5. Rimelul pe care il folosesc este Lash Sensational de la Maybelline. Imi place pentru ca ofera volum, alungeste si nu incarca. Dupa cum vedeti are o perie curbata care ne ajuta sa-l aplicam cu usurinta pe toata partea de sus cat si cea de jos a genelor. Este perfect mai ales pentru fetele care nu au gene lungi, iar rezistenta lui este una destul de mare.




6. Sprancenele... cred ca aici fiecare dintre noi ne confruntam zilnic sau ne-am confruntat cu aceasta problema in trecut. Pentru mine era un chin sa imi fac sprancenele in fiecare zi cu fard si sa nu-mi iasa cum voiam sau sa nu-mi iasa deloc. Din noiembrie anul trecut mi-am cumparat de la Anastasia Beverly Hills, Dipbrow Pomade si pensula 7B. Impreuna fac minuni si de cand am inceput sa le utilizez sunt foarte multumita de ele.



Datorita consistentei sale cremoase, Dipbrow Pomade se intinde cu usurinta ajuntand la definirea sprancenei. Printre calitatile acestui produs se mai numara rezistenta la apa si uscarea destul de rapida. Are o rezistenta de pana la 20 ore fara exagerare si poate fi folosita cu usurinta de oricine.


Pensula 7B se potriveste perfect cu acest produs, de fapt orice pensula de la ABH. Sunt construite special pentru a iti usura munca. Nici prea groase, nici prea subtiri si nu se strica forma parului. Cateodata am impresia ca eu nu fac nimic si ca "fardul cremos si pensula magica" fac totul :)).


7. Atunci cand nu am timp sa imi fac sprancenele, aplic NYX Professional Makeup Tinted Brow Mascara. Mi-am dat seama de la un timp ca imi place cateodata si forma lor naturala si rebela :)).

Aceasta mascara ofera un aspect ingrijit, natural si nu se intinde.


Voi ce produse de machiaj folositi? <3



Remember: "Only you can make it happen!"


60 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page