top of page

Love Nature – Oriflame

Hei,

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris. In acest timp am descoperit mastile Love Nature pentru fata de la Oriflame si am zis sa le dau o sansa, avand in vedere ca in ultima perioada imi place sa experimentez lucruri noi in materie de ingrijire personala.



Le gasiti in 3 variante si la un super pret avand in vedere calitatea:

  1. Masca cremoasa pentru fata cu extract din ovaz (ten uscat);

  2. Masca pentru fata cu argila si extract din brusture (ten gras);

  3. Masca-gel pentru fata cu extract de castravete (ten mixt).

Avand tenul normal spre uscat mi-am propus sa testez doar doua dintre variante.

Sa incepem cu masca cremoasa pentru fata cu extract din ovaz care este cea potrivita tenului meu.

Datorita ovazului care este bogat in vitamina B iti simti pielea super catifelata, moale si hidratata inca de la prima utilizare. Un pliculet il poti folosi de doua ori, suficient pentru 2 zile pe saptamana.



A doua pe care am incercat-o este masca-gel pentru fata cu extract de castravete potrivita in special pentru tenul mixt.

Si la aceasta o sa simti efectul inca de la prima utilizare. Datorita vitaminei C pe care o gasesti in castravete, fata ta o sa fie in primul rand revigorata si hidratata.



 A incercat cineva si masca pentru fata cu argila si extract din brusture? Cum vi s-a parut?

25 views2 comments

Recent Posts

See All
bottom of page